FAQ/Често задавани въпроси

Закупуването на билети с опцията „С РЕГИСТРАЦИЯ“ се извършва чрез билетната система на театъра

Как получавам билетите си, закупени чрез системата на театъра?

  • За да закупите билети, трябва да регистрирате свой профил в системата;
  • След като влезете в профила си, Вие можете да изберете и закупите до 10 билета за определен спектакъл;
  • Своите билети ще получите на EMAIL-ла, с който сте регистриран, до няколко минути;
  • Разпечатайте билетите си, за да ги покажете на разпоредителите, които проверяват тяхната валидност;
  • Можете да покажете на разпоредителите уникалния код и директно от телефона си.

Как да постъпя, ако не получавам билетите до няколко минути, а плащането е извършено?

  • Обърнете се по EMAIL на: support@teatar.bg.

Как да постъпя, ако съм забравил паролата на профила си?

  • Обърнете се по EMAIL на: support@teatar.bg.

Закупуването на билети с опцията „БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ“ се извършва чрез универсалната платформа EPAYGO.BG

Как получавам билетите си, закупени чрез EPAYGO.BG?

  • Вие получавате своите билети на посочен от Вас EMAIL адрес;
  • Можете да разпечатате Вашите билети на принтер;
  • Можете да запазите билетите на своя телефон.

Как влизам на представление с билети, закупени ONLINE чрез EPAYGO.BG?

  • Показвате на разпоредителите разпечатката или кода директно от телефона си. Разпоредителя сканира билета и проверява неговата валидност.

Как билетите пристигат на посочения EMAIL адрес?

  • Билетите пристигат на посочения EMAIL адрес в рамките на няколко минути.

Как да постъпя, ако не получавам билетите до няколко минути, а плащането е извършено?

  • Проверете правилно ли сте изписали EMAIL адреса.

Ако адресът е правилен, а не получавате билетите, обърнете се:

  • По телефон на: 02/921 08 80.
  • Чрез EMAIL на: office@epay.bg.

Ако EMAIL адресът е сгрешен, посочете верен адрес на:

  •   По телефон на: 02/921 08 80; 
    
  • Чрез EMAIL на: office@epay.bg.

Как да постъпя, ако искам да купя билети „ в брой“, без да посещавам КАСАТА на театъра?
Това можете да направите в най-близкия EasyPay пункт. Ако сте избрали представление и места, побързайте и посетете най-близкия до вас офис на EasyPay, касиерката ще ви предложи да изберете от останалите свободни места. EASYPAY бюрата в столицата са над 500.

Мога ли да върна билети закупени онлайн?
Не. Билети закупени ONLINE не се връщат или презаверяват ONLINE.
Ако искате да върнете или презаверите билети, Вие ще трябва да посетите КАСАТА на театъра, където служителите ще се постараят да решат проблема.