Закупуването на билети с опцията „С РЕГИСТРАЦИЯ“ се извършва чрез билетната система на театъра
Как получавам билетите си, закупени чрез системата на театъра?
Как да постъпя, ако не получавам билетите до няколко минути, а плащането е извършено?
Как да постъпя, ако съм забравил паролата на профила си?
Закупуването на билети с опцията „БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ“ се извършва чрез универсалната платформа EPAYGO.BG
Как получавам билетите си, закупени чрез EPAYGO.BG?
Как влизам на представление с билети, закупени ONLINE чрез EPAYGO.BG?
Как билетите пристигат на посочения EMAIL адрес?
Как да постъпя, ако не получавам билетите до няколко минути, а плащането е извършено?
Ако адресът е правилен, а не получавате билетите, обърнете се:
Ако EMAIL адресът е сгрешен, посочете верен адрес на:
По телефон на: 02/921 08 80;
Как да постъпя, ако искам да купя билети „ в брой“, без да посещавам КАСАТА на театъра?
Това можете да направите в най-близкия EasyPay пункт. Ако сте избрали представление и места, побързайте и посетете най-близкия до вас офис на EasyPay, касиерката ще ви предложи да изберете от останалите свободни места. EASYPAY бюрата в столицата са над 500.
Мога ли да върна билети закупени онлайн?
Не. Билети закупени ONLINE не се връщат или презаверяват ONLINE.
Ако искате да върнете или презаверите билети, Вие ще трябва да посетите КАСАТА на театъра, където служителите ще се постараят да решат проблема.